Zachęcam Was do udziału w biwaku szkoleniowym. To świetna możliwość, żeby nauczyć się kilku nowych rzeczy i ... SPAĆ W LESIE. ;-)) Poniżej wklejam dla Was informację od organizatorów biwaku.
Organizator: Instruktorzy oraz byli członkowie 2 MDH Wigry oraz zaprzyjaźnieni specjaliści z różnych technik
Termin:
6-8 czerwca 2014 (Start w piątek popołudniu, zakończenie w niedzielę około 14.00)
Zgłoszenia:
Do 23 maja zgłoś swój udział drużynowemu, który potem zgłosi całą listę chętnych organizatorom. Do 1 czerwca będziesz musiał wpłacić wpisowe - 5 zł.
Miejsce biwaku:
Park Piaskownia oraz teren żorskich lasów
Dla kogo?
Program biwaku przygotowany został z myślą o harcerzach (10-13), którzy nie znają jeszcze wszystkich technik harcerskich, w szczególności tych, które mogą przydać się na obozie. W biwaku mogą brać udział również harcerze starsi (13-16), którzy chcą zapoznać się z technikami i/lub odświeżyć swoją wiedzę przed startem w MTO i wyjazdem na obóz.
Koszt biwaku:
5 zł / osobę. Płatne do 1 czerwca. Pieniądze zbierają drużynowi. W cenie biwaku organizator zapewnia zakwaterowanie, program, ubezpieczenie NW oraz ciepły obiad w sobotę.
Co koniecznie trzeba ze sobą zabrać DO PLECAKA?
mundur, niezbędnik (sztućce+menażka), kubek, śpiwór, kosmetyczka (pasta do zębów, szczoteczka, mydło), ręcznik, latarka, buty oraz ubrania do lasu (czyli takie, które mogą się ubrudzić i mogę się trochę zniszczyć), coś do pisania, zeszyt, ubranie oraz buty sportowe, coś przeciwdeszczowego, coś ciepłego. Dodatkowo każdy uczestnik zabiera prowiant na dwie kolacje i dwa śniadania.
Zwróć uwagę na drukowane litery - zabierz plecak, a nie torbę, torebkę, czy walizkę.
Prosimy nie zabierać urządzeń elektronicznych - i tak nie będzie gdzie je naładować ;-)
Każdy uczestnik musi posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów, bez której nie będzie można uczestniczyć w biwaku!
Kontakt z organizatorem:
@ - mateusz.jelonek@zhp.net.pl
Termin:
6-8 czerwca 2014 (Start w piątek popołudniu, zakończenie w niedzielę około 14.00)
Zgłoszenia:
Do 23 maja zgłoś swój udział drużynowemu, który potem zgłosi całą listę chętnych organizatorom. Do 1 czerwca będziesz musiał wpłacić wpisowe - 5 zł.
Miejsce biwaku:
Park Piaskownia oraz teren żorskich lasów
Dla kogo?
Program biwaku przygotowany został z myślą o harcerzach (10-13), którzy nie znają jeszcze wszystkich technik harcerskich, w szczególności tych, które mogą przydać się na obozie. W biwaku mogą brać udział również harcerze starsi (13-16), którzy chcą zapoznać się z technikami i/lub odświeżyć swoją wiedzę przed startem w MTO i wyjazdem na obóz.
Koszt biwaku:
5 zł / osobę. Płatne do 1 czerwca. Pieniądze zbierają drużynowi. W cenie biwaku organizator zapewnia zakwaterowanie, program, ubezpieczenie NW oraz ciepły obiad w sobotę.
Co koniecznie trzeba ze sobą zabrać DO PLECAKA?
mundur, niezbędnik (sztućce+menażka), kubek, śpiwór, kosmetyczka (pasta do zębów, szczoteczka, mydło), ręcznik, latarka, buty oraz ubrania do lasu (czyli takie, które mogą się ubrudzić i mogę się trochę zniszczyć), coś do pisania, zeszyt, ubranie oraz buty sportowe, coś przeciwdeszczowego, coś ciepłego. Dodatkowo każdy uczestnik zabiera prowiant na dwie kolacje i dwa śniadania.
Zwróć uwagę na drukowane litery - zabierz plecak, a nie torbę, torebkę, czy walizkę.
Prosimy nie zabierać urządzeń elektronicznych - i tak nie będzie gdzie je naładować ;-)
Każdy uczestnik musi posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów, bez której nie będzie można uczestniczyć w biwaku!
Kontakt z organizatorem:
@ - mateusz.jelonek@zhp.net.pl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że weźmiecie udział w tym biwaku, który został przygotowany z myślą o WAS. Pokażmy, na co stać SMOKI... :)
D. Druhna Ada
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz