Poniżej skrót informacji od organizatorów:
MIEJSCE:
Kurs odbędzie się w
Baranowicach, w Ośrodku Biwakowo-Szkoleniowym Hufca Żory, przy ulicy Pukowca 8 (Baranowcie). Pod sam budynek
ośrodka dojeżdża bezpłatny autobus – linia 06 (rozkład jazdy możecie sprawdzić
tutaj: http://zory.trasownik.net/linia-06.html
). Zameldować
się na bazie należy w poniedziałek, 15 lutego, o godzinie 16:00. Zakończenie w sobotę przed
obiadem, dokładna godzina zależy od tego jak szybko posprzątamy ośrodek po
zakończeniu kursu.
CO
ZABRAĆ:
Każdy uczestnik powinien zabrać
ze sobą: zeszyt harcerski (najlepiej w grubej oprawie - zeszyt w którym będziecie notować wszystkie
ważne informacje), śpiewnik, mundur harcerski, instrumenty (kto posiada), kubek
i ulubioną herbatę, buty zmienne (lekkie, najlepiej tenisówki lub cienkie
adidasy), przybory higieniczne (ręcznik + mały ręcznik do rąk, szczoteczka do
zębów, szczotka do włosów). Zabieramy też karty prób i sprawności, przepisane NA CZYSTO, a najlepiej wydrukowane.
JAK
PŁACIĆ:
Dla osób, które jeszcze nie
dokonały wpłaty przypominamy, że kurs należy opłacić przelewem na konto hufca
ZHP Żory, cena kursu to 130 zł dla osób z hufca.
81
8456 0009 2001 0000 0622 0001 – Bank Spółdzielczy
Żory
Tytułem:
Kurs zastępowych + imię i nazwisko dziecka
ZA
CO PŁACIMY?
W cenę kursu wliczono:
śniadania, obiady oraz kolacje dla uczestników, ciepłe napoje oraz wodę
mineralną do każdego posiłku; ubezpieczenie NNW uczestników; materiały
programowe niezbędne do przeprowadzenia kursu; opłacenie pobytu dziecka na
ośrodku (koszty opału i ciepłej wody); dyplomy dla każdego uczestnika.
Uczestnicy nie płacą za pracę
instruktorów przygotowujących zajęcia i obsługujących ośrodek – jest to praca
wolontariuszy ZHP, a ich ubezpieczenie OC pokrywane jest ze składek
członkowskich ZHP.
BARDZO
WAŻNE! KARTY KWALIFIKACYJNE:
Bardzo
prosimy rodziców/opiekunów o dokładne wypełnienie kart uczestników – karta ta jest wymogiem kuratorium oświaty
dla każdej formy wypoczynku dzieci i młodzieży organizowanej w czasie ferii
zimowych. Wypełnienie jej jest bardzo istotne. Wypełnione karty prosimy
dostarczyć do hufca (Sikorskiego 52) w czwartek, w godzinach 18.00 – 20.00 lub bezpośrednio do organizatora (namiary otrzymaliście w e-mailach).
KONTAKT Z ORGANIZATOREM: anna.buksa@zhp.net.pl
Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.
OdpowiedzUsuń